خبر خوش باشگاه استقلال برای طرفداران، استراماچونی آدینه در ایران!

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران، سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال برای بازگشت به این تیم چراغ سبز نشان داده بود و شرط بازگشت را پرداخت مطالباتش بیان کرد. مسئولان باشگاه هم این شرط را پذیرفت و مطالبات استراماچونی را پرداخت کردند.

خبر خوش باشگاه استقلال برای طرفداران، استراماچونی آدینه در ایران!

خبرنگاران کسب اطلاع کرد که سرمربی ایتالیایی قرار است روز آدینه وارد ایران گردد.

سایت باشگاه استقلال نیز در این مورد اطلاعیه ای صادر کرد و از یک خبر خوش برای طرفداران خبر داد. در این اطلاعیه آمده است: در روزهای اخیر اخبار مختلفی به وسیله سایت ها و کانال های مختلف در مورد اخبار این روزهای استقلال منتشر شده است که این امر موجب سردرگمی طرفداران عزیز استقلال شده است.

به این وسیله باشگاه استقلال از رسانه ها و طرفداران محترم خود می خواهد که اخبار را تنها از مجاری رسمی این باشگاه دنبال نمایند و بدیهی است که باشگاه استقلال انتشار هرگونه خبر کذب و بدون منبع را بر نمی تابد و به وسیله قانون با افترا زنندگان و منتشر نمایندگان اخبار دروغین مانند گذشته برخورد می نماید.

باشگاه استقلال از طرفداران خود می خواهد تا به عوامل این باشگاه اعتماد داشته باشند و ضمن ایجاد فضایی آرام، به مسئولان یاری نمایند تا ان شاءالله در ساعات آینده اخبار خوشی در اختیار آن ها قرار گیرد. مطمئنا تنها چیزی که اهمیت دارد، نام بزرگ استقلال است و با ایجاد فضای همدلی، بازیکنان استقلال می توانند در مصاف روز شنبه به موفقیت برسند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 1571

به "خبر خوش باشگاه استقلال برای طرفداران، استراماچونی آدینه در ایران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش باشگاه استقلال برای طرفداران، استراماچونی آدینه در ایران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید