خبرنگاران پنج تن ژل ضدعفونی کننده در البرز کشف شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، کرج - خبرنگاران - مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز اظهار داشت که در اجرای مبارزه با احتکار لوازم بهداشتی و پزشکی، پنج تن ژل ضدعفونی کننده در این استان کشف شد.

خبرنگاران پنج تن ژل ضدعفونی کننده در البرز کشف شد

علی اکبر مختاری روز جمعه در گفت و گو با خبرنکار خبرنگاران اظهارداشت: در پی وقوع و گسترش شیوع ویروس کرونا ، کارشناسان تعزیرات حکومتی با مشارکت ویژه اطلاعات سپاه با اجرای طرح های کنترلی تجهیزات پزشکی و دارویی این مقدار ژل را از یک کارگاه در این استان کشف کردند.

مختاری اضافه نمود: ژل های کشف شده از مبادی ذیربط وارد بازار می شود.

طی هفته گذشته تا به امروز مقادیر زیادی مواد ضدعفونی کننده، ژل بهداشتی، ماسک، دستکش ، دارو و تجهیزات پزشکی دراین استان کشف شده است.

ویروس کرونا که به طور رسمی کووید - 19 نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از 50 کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

طبق گزارش روز پنجشنبه (15اسفندماه) وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، تا به امروزتعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور به 3 هزار و 513 نفر و فوت ناشی از آن به 107 نفر رسید و همچنین 739 نفر تا به امروز بهبود یافته اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز نیز امروز اظهار داشت که با بررسی نتایج آزمایشات ، شمار قطعی مبتلایان به بیماری کرونا در این استان به 140 نفر رسید و تا به امروز 8 نفر بر اثر این ویروس جان باخته اند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3158

به "خبرنگاران پنج تن ژل ضدعفونی کننده در البرز کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پنج تن ژل ضدعفونی کننده در البرز کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید