خبرنگاران هلاکت عامل مجروحیت مامور پلیس بهبهان

به گزارش مجله وبلاگ فروش، دزفول- خبرنگاران- فرمانده انتظامی بهبهان از هلاکت و دستگیری عاملان مجروحیت رئیس پلیس آگاهی این شهرستان در عملیات ضربتی پلیس اطلاع داد.

خبرنگاران هلاکت عامل مجروحیت مامور پلیس بهبهان

به گزارش خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ گمحمد عزیزی در تشریح این خبر اظهارداشت: در پی درگیری مسلحانه پلیس با 2 دزد سیم برق در آبان ماه امسال که منجر به مجروحیت رئیس پلیس آگاهی بهبهان شد، شناسایی و دستگیری دزدان به صورت ویژه در دستور کار پلیس نهاده شد.

وی اضافه کرد: ماموران انتظامی با تحقیقات گسترده اطلاعاتی 2 دزد مسلح را در یکی از شهرستان های تابعه استان شناسایی و با همکاری عوامل انتظامی طی یک عملیات غافلگیرانه حین سرقت سیم برق با استفاده از قانون بکارگیری سلاح و آتش متقابل یکی از آن ها کشته و نفر دوم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان توضیح داد: یک قبضه اسلحه وینچستر، تعدادی مهمات و یک دستگاه خودرو از دزدان سرقتی کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمان دارای سوابق زیادی همچون سرقت مسلحانه، درگیری و قدرت نمایی با سلاح را در پرونده خود داشتند، اضافه کرد: حمل سلاح و شرارت خط قرمز پلیس است و با افراد شرور با اقتدار و بدون اغماض برخورد خواهد شد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 10601

به "خبرنگاران هلاکت عامل مجروحیت مامور پلیس بهبهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هلاکت عامل مجروحیت مامور پلیس بهبهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید