خبرنگاران نگرانی از احتمال ابتلای نخست وزیر ژاپن به کرونا

به گزارش مجله وبلاگ فروش، تهران - خبرنگاران - روزنامه چاینا دیلی روز چهارشنبه از توکیو گزارش داد که سرفه های آبه شینزو، نخست وزیر ژاپن در جلسه مجلس این کشور موجب نگرانی عمومی از احتمال ابتلای وی به ویروس کرونا شد.

خبرنگاران نگرانی از احتمال ابتلای نخست وزیر ژاپن به کرونا

این گزارش با استناد به فیلم پخش شده از شبکه سراسری ژاپن از سرفه های پی در پی نخست وزیر آن کشور هنگام سخنرانی در مجلس، از افزایش برآورد ها از سوی افکار عمومی ژاپن و حتی جهان برای ابتلای او به این بیماری مهلک خبر داد و نوشت که با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا تا به امروز در ژاپن تا یک هزار نفر، پیش بینی می شود برخی مقامات این کشور نیز همچون مقامات برخی کشورهای دیگر هنگام پیگیری و مدیریت بحران بهداشتی در کشورشان، دچار این بیماری شده باشند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

براساس این گزارش، سرفه های شدید و پی درپی امروز آبه در مجلس در داخل دست ها و بر روی لباسش و حرکت های نامتعادل دست او به این برآورد ها و در واقع شایعات نزد افکار عمومی بیشتر دامن زد تا آنها بیشتر و بطور جدی تر در شبکه های اجتماعی در سطح ملی و منطقه و حتی بین المللی به این موضع بپردازند.

این گزارش حاکی است که گسترش کرونا به حدی در ژاپن رو به افزایش است که حتی شی جی پینگ، رئیس جمهوری چین که کشورش مبداء حرکت این ویروس به دیگر کشورهای جهان بود و البته امروزه به خوبی توانسته است آنها مهار کند، برنامه سفر پیش روی خود به ژاپن را تا تاریخ نامشخصی در آینده به تعویق انداخت.

به گزارش خبرنگاران، گسترش ویروس کرونا در بسیاری از کشورهای جهان مردم این کشورها را وحشت زده کرده و لذا بر حجم شایعات پیرامون این بیماری نیز در اغلب کشورای جهان هر روز افزوده می شود و در واقع همین شایعات باعث شد که حرص مردم برای تهیه دارو و وسایل پیشگیری از این بیماری افزایش یابد.

مردم ژاپن نیز مانند عمده کشورهای درگیر بیماری کرونا، برای تهیه ماسک و مواد ضدعفونی با مشکل روبه رو هستند تا جایی که مردم ژاپن که به رعایت نظم و آرامش در مواقع بحرانی زبانزد هستند نیز بعضا برای تهیه وسایل مراقبتی مورجهانز به درگیری روی آورده و حتی رسانه های این کشور تا به امروز گزارش هایی را از هجوم آنها به فروشگاه ها برای تهیه دستمال توالت، شوینده و حتی مواد غذایی منتشر کرده اند چرا که آنها بیم آن دارند که فرایند گسترش این بیماری به زودی پیایان نیابد و آنها دچار قحطی مزمن شوند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3135

به "خبرنگاران نگرانی از احتمال ابتلای نخست وزیر ژاپن به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نگرانی از احتمال ابتلای نخست وزیر ژاپن به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید