خبرنگاران رییس اتاق اصناف کرمانشاه: از بازاریان حمایت شود

به گزارش مجله وبلاگ فروش، کرمانشاه- خبرنگاران- رییس اتاق اصناف کرمانشاه با اشاره به متضرر شدن بازاریان پس از شیوع کرونا، گفت: از اصناف و بازاریان استان که در زمینه مقابله با کرونا پیش قدم بودند، حمایت شود.

خبرنگاران رییس اتاق اصناف کرمانشاه: از بازاریان حمایت شود

رضا سلیم ساسانی سه شنبه در نشست اعضای اتاق اصناف با استاندار کرمانشاه اظهارداشت: استان کرمانشاه در مقایسه با سایر استان ها در مهار بیماری کرونا پیروز تر بوده است.

وی افزود: شیوع ویروس کرونا خسارت های بسیاری در زمینه اقتصاد به کشور وارد کرد که بیشتر از همه متوجه بازاریان شده است.

رییس اتاق اصناف استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه مصوبات ستاد مبارزه با کرونا برای اتاق اصناف لازم الاجرا است، تاکید کرد: پس از آغاز بیماری کرونا اصناف و بازاریان کرمانشاه به صورت خودجوش اقدام به تعطیلی محل کسب خود کردند.

سلیم ساسانی ادامه داد: از ستاد مقابله با کرونا انتظار داریم که معافیت های اقتصادیاتی و امتیازهایی را برای بازاریان که به صورت خودجوش اقدام به تعطیلی محل کسب خود کردند در نظر بگیرد و از آنان حمایت کند.

وی همچنین درخواست کرد که 50 هزار عدد ماسک از محل درآمدهای آموزشی اتاق اصناف تهیه و به صورت رایگان در بین بازاریان توزیع شود.

رییس اتاق اصناف کرمانشاه با تاکید بر اینکه اصناف پرخطر کماکان اجازه فعالیت ندارند، گفت: صنوف کم خطری که از روز 23 فروردین ماه فعالیت اقتصادی خود را در آغاز می کنند باید تمام پروتکل های بهداشتی را در نظر بگیرد.

در ادامه این نشست برخی از روسای اتحادیه های صنفی به بیان مسائل خود پس از شیوع بیماری کرونا پرداختند و خواهان حمایت های دولت و بخشودگی های اقتصادیاتی شدند.

همچنین برخی از روسای اتحادیه های صنفی نسبت به فعالیت فروشگاه های بزرگ و تعطیلی فروشگاه های خرد اعتراض کردند و خواهان از سرگیری فعالیت فروشگاه های کوچک شدند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3768

به "خبرنگاران رییس اتاق اصناف کرمانشاه: از بازاریان حمایت شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رییس اتاق اصناف کرمانشاه: از بازاریان حمایت شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید