خبرنگاران رکاب زنی دوچرخه سواران از آستارا برای تکریم کادر درمانی کشور

به گزارش مجله وبلاگ فروش، آستارا - خبرنگاران - رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا گفت: 2 دوچرخه سوار سفیر سلامت با هدف قدردانی از پرستاران و پزشکان در معالجه بیماران کرونایی، در محوطه بیمارستان این شهرستان نهال کاشته و با وسیله ورزشی خود به سوی مراکز درمانی کشورمان حرکت کردند.

خبرنگاران رکاب زنی دوچرخه سواران از آستارا برای تکریم کادر درمانی کشور

وحید خاصی پور روز دوشنبه در شروع سفر ورزشی این دوچرخه سواران از بیمارستان شهید بهشتی آستارا گفت: عبدالله مصباح دوچرخه سوار تهرانی و کرامت عزیززاده دوچرخه سوار آستارایی این حرکت فرهنگی و ورزشی را برای تقویت روحیه پرستاران و پزشکان اجرا می نمایند.

دوچرخه سوار تهرانی نیز اظهار کرد: در این سفر با کادر درمانی بعضی بیمارستان های استان های گیلان، قزوین، البرز و تهران ملاقات و به آنها شاخه گل تقدیم خواهیم کرد و سپس به همین منظور به کشورهای ترکیه، یونان، ایتالیا، آلمان، فرانسه، بلژیک، هلند، بلاروس و روسیه نیز خواهیم رفت.

مصباح ادامه داد: در این سفر ورزشی که هفت هزار کیلومتر را ظرف حدود چهار ماه رکاب خواهیم زد، 114 اصله نهال را در شهرهای مختلف خریداری و در محوطه بیمارستان ها غرس خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ما از سال 87 به عنوان سفیران سلامت، صلح و طبیعت در داخل و خارج ایران رکاب می زنیم و تا به امروز با شعارهای خلیج همواره فارس، حمایت از بچه ها سرطانی، بی سرپرست یا بد سرپرست و حفظ آبزیان دریای خزر سفر ورزشی نموده ایم.

شیوع بیماری کرونا که بیش از 200 کشور دنیا را درگیر خود نموده، تلفات قابل توجهی در سطح دنیا به جا گذاشته است و پرستاران و پزشکان در صف مقدم مبارزه با این بیماری قرار دارند و به عنوان مدافعان سلامت جامعه، از سوی مردم، مورد تحسین و تکریم قرار می گیرند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده و سه هزار و 500 ورزشکار در آن ساماندهی شده است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 5611

به "خبرنگاران رکاب زنی دوچرخه سواران از آستارا برای تکریم کادر درمانی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رکاب زنی دوچرخه سواران از آستارا برای تکریم کادر درمانی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید