خبرنگاران رقیب سابق بایدن استراتژی ترامپ برای سرکوب آرا را محکوم کرد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، نیویورک- خبرنگاران- داوطلب دموکرات در رقابت مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری، استراتژی کارزار انتخاباتی ترامپ برای سرکوب آرای مردم به ویژه در تگزاس را محکوم کرد.

خبرنگاران رقیب سابق بایدن استراتژی ترامپ برای سرکوب آرا را محکوم کرد

به گزارش خبرنگاران، پیت بوتیجیج روز یکشنبه در گفت وگو با شبکه خبری سی ان ان، اقدام کارزار انتخاباتی رئیس جمهور ترامپ برای سرکوب رای دهندگان را محکوم کرد و آن را لکه ای برای همیشه در مبارزات انتخاباتی دانست.

وی با انتقاد از مبارزات انتخاباتی ترامپ افزود: متاسفانه به نظر می رسد جمهوری خواهان منصرف شده اند؛ حداقل ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ واقعاً از ایده ترغیب رای دهندگان صرف نظر کرده و در عوض به ایده سرکوب رای دهندگان روی آورده است.

داوطلب دور مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری از حزب دموکرات، از دولت به دلیل تلاش برای محروم کردن شهروندان از حق رای دادن به ویژه در تگزاس و همچنین تلاش برای سخت ساختن آرای غیابی به ویژه برای آنهایی که در خارج از کشور خدمت می کنند، انتقاد کرد.

بوتیجیج ادامه داد: این تکان دهنده است. من نمی دانم دونالد ترامپ در برابر سربازان ، ملوانان ، نیروهای هواپیمایی و تفنگداران دریایی که برگه های رای غیابی را از خارج برمی گردانند، چه مخالفتی دارد.

وی افزود: این لکه برای همیشه خواهد ماند که آنها به عنوان بخشی از استراتژی خود برای پیروزی، فکر می کنند شنیدن صدای شهروندان آمریکایی از جمله میهن پرستانی که در خارج از کشور خدمت می کنند، سختتر شود.

انتظار می رود در انتخابات امسال با ادامه شیوع ویروس کرونا رکوردهایی برای رای گیری غیرحضوری و رای گیری زودهنگام ثبت شود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 7986

به "خبرنگاران رقیب سابق بایدن استراتژی ترامپ برای سرکوب آرا را محکوم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رقیب سابق بایدن استراتژی ترامپ برای سرکوب آرا را محکوم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید