خبرنگاران دانش آموز اندیمشکی مقام اول مسابقه بین المللی نقاشی کرونا را کسب کرد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، اندیمشک - خبرنگاران - دانش آموز اندیمشکی مقام اول مسابقه نقاشی با موضوع کرونا را در بین بچه ها شرکت کننده از کشورهای مختلف کسب کرد.

خبرنگاران دانش آموز اندیمشکی مقام اول مسابقه بین المللی نقاشی کرونا را کسب کرد

رییس آموزش و پرورش اندیمشک روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با بیان اینکه این مسابقه نقاشی با موضوع کرونا به میزبانی کشور هندوستان بصورت مجازی برگزار گشت گفت:تیام رحمان نژاد از دبیرستان شاهد شقایق اندیمشک با شرکت در این مسابقه و ارسال نقاشی خود توانست رتبه اول را کسب نماید.

روح اله صادقی ضمن تبریک به جامعه فرهنگیان و دانش آموزان اندیمشک اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود لازم است برنامه ریزی لازم برای ایجاد انگیزه و حضور حداکثری دانش آموزان در اینگونه برنامه ها و مسابقات فرهنگی هنری فراهم شود.

وی اضافه کرد: دانش آموزان اندیمشک از لحاظ استعداد فرهنگی ،علمی و هنری دارای ظرفیت بسیار خوبی هستند که برای موفقیت بیشتر آنها تلاش مضاعف می شود.

مسابقه نقاشی با موضوع کرونا زیر نظر بنیاد پیکاسو از 15 تا 25 آوریل برگزار گشت. در این مسابقات یک هزار و 700 نفر از 40 کشور جهان شرکت کردند.

شهرستان اندیمشک بیش از 25 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 5657

به "خبرنگاران دانش آموز اندیمشکی مقام اول مسابقه بین المللی نقاشی کرونا را کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دانش آموز اندیمشکی مقام اول مسابقه بین المللی نقاشی کرونا را کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید