خبرنگاران اعزام تیم های ارزیاب هلال احمر به کانون زلزله دو گنبدان

به گزارش مجله وبلاگ فروش، تهران- خبرنگاران- سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر بیان نمود: در پی زلزله 5.2 ریشتری ظهر امروز در 15 کیلومتری دو گنبدان و 44 کیلومتری چرام که در عمق 10 کیلومتری سطح زمین گزارش شد، با سه استان کهکیلویه و بویر احمد، فارس و بوشهر هماهنگی های لازم برای اعزام نیرو انجام شد.

خبرنگاران اعزام تیم های ارزیاب هلال احمر به کانون زلزله دو گنبدان

مهدی ولی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، اضافه نمود: در پی این زمین لرزه ضمن هماهنگی های لازم با این سه استان تعداد هشت تیم ارزیاب از کهکیلویه و بویراحمد (4 تیم)، فارس (2 تیم) و بوشهر (2 تیم) به کانون زمین لرزه اعزام شدند.

وی توضیح داد: طبق گزارش اولیه های اولیه خسارت های این زمین لرزه در گچساران در کنار روستای دژ سلیمان دو تپه ریزش کرده که خسارتی هم به روستا وارد نشده است.

ولی پور ادامه داد: زلزله 5.2 ریشتری در گچساران تا به امروز سه مصدوم در شهر دوگنبدان داشته که هر سه نفر هنگام فرار مصدوم و به صورت سرپایی مداوا شدند و نیاز به بستری نداشتند.

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از افزایش مصدومین زلزله در گچساران به 6 نفر خبر داد و گفت: همگی این افراد به دلیل فرار از زلزله مصدوم شده اند.

وی اضافه نمود: اکنون 12 تیم های ارزیاب (کهکیلویه و بویر احمد 4 تیم - فارس 2 تیم - بوشهر 2 تیم - خوزستان 4 تیم) در منطقه حضور دارند.

ولی پور یادآور شد، اکنون تیم های ارزیاب در شهرستان گچساران، باشت و سعادت آباد هیچ خسارات جانی گزارش نکرده اند. تخریب برخی از دیوارها در شهرستان گچساران گزارش شده است.

این مقام مسئول در سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: گزارش ارزیابی شهرستان بهبهان در خوزستان روستاهای شهر سردشت نشان می دهد تا به امروز خسارات جانی و مالی وجود نداشته است.

ولی پور گفت: زلزله در مناطق مرزی بوشهر با با استان کهکیلویه و بویراحمد فاقد خسارات جانی و مالی بوده است و در هشت روستا در شهرستانهای ممسنی و رستم استان فارس خسارات جانی و مالی گزارش نشده درمنطقه بابا کلان ریزش کوه مشاهده شده است.

ساعت 13:41:2 امروز یک شنبه 4 خرداد زلزله ای به قدرت 5.2 ریشتر در عمق 10 کیلومتری سطح زمین، حوالی دو گنبدان (14 کیلومتری) و چرام (44 کیلومتری) را در استان کهگیلویه وبویر احمد لرزاند.

مطابق گزارش مرکز لرزه نگاری کشوری، این زلزله در طول جغرافیایی: 50.65 و عرض جغرافیایی: 30.36، در 14 کیلومتری دوگنبدان (کهگیلویه و بویراحمد)، 41 کیلومتری سردشت (خوزستان) و 44 کیلومتری چرام (کهگیلویه و بویراحمد). 96 کیلومتری یاسوج و 159 کیلومتری بوشهر به وقوع پیوست.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4721

به "خبرنگاران اعزام تیم های ارزیاب هلال احمر به کانون زلزله دو گنبدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اعزام تیم های ارزیاب هلال احمر به کانون زلزله دو گنبدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید