خبرنگاران اعتبار گواهی نامه های پیمانکاری کرمان تا مهرماه تمدید شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، کرمان - خبرنگاران - مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با اشاره به ضرورت فاصله گذاری اجتماعی در مقابله با کرونا گفت: اعتبار گواهی نامه های پیمانکاری با هدف کاهش مراجعات تا مهرماه سال جاری تمدید شد.

خبرنگاران اعتبار گواهی نامه های پیمانکاری کرمان تا مهرماه تمدید شد

عزت الله اسماعیلی مقدم روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اضافه کرد: سیدجواد قانع فر رییس امور نظام فنی اجرایی، امور مشاوران و پیمانکاران سازمان برنامه و بودجه کشور در بخشنامه ای جزئیات اعتبارنامه گواهی نامه های پیمانکاری را به استان ها اعلام کرده است.

وی گفت: به منظور حفظ سلامت جامعه و جلوگیری از انتشار بیماری کرونا و مراجعه حداقلی به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان، اعتبار گواهی نامه های پیمانکاری که بالاترین پایه آن سه، چهار و پنج است و پس از ابتدای آبان ماه سال 1397 منقضی شده تا انتها مهرماه سال 1399 تمدید شد.

مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: در ادامه این بخشنامه آمده است، مبنای تاریخ انقضای گواهی نامه پایگاه اطلاع رسانی ساجار به نشانی sajar.mporg.ir است.

وی اعلام کرد: پیمانکاران نیازی به مراجعه حضوری به سازمان مربوطه را ندارند و از طریق سایت ذکر شده می توانند فرایند اجرای کار را پیگیری کنند.

اسماعیلی مقدم بیان اینکه پس از گذشت چهار سال اعتبار گواهینامه شرکت ها به اتمام می رسد اضافه کرد: بالغ بر یکهزار شرکت پیمانکاری پایه سه تا پنج استان کرمان در سایت ساجار رتبه بندی شده و اعتباری مشخص دارند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 5936

به "خبرنگاران اعتبار گواهی نامه های پیمانکاری کرمان تا مهرماه تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اعتبار گواهی نامه های پیمانکاری کرمان تا مهرماه تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید