جودوکاران ایران رقبای خود راشناختند، تقابل احتمالی ملایی و کامیابی

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، رقابتهای جودو قهرمانی آسیا از فردا سه شنبه 17 فروردین ماه با حضور 195 جودوکار از 30 کشور به میزبانی قرقیزستان در بیشکک شروع می گردد.مراسم قرعه کشی این دوره از مسابقات با حضور عبید العنزی رئیس اتحادیه جودو آسیا در هتل جنت شهر بیشکک برگزار گردید.

جودوکاران ایران رقبای خود راشناختند، تقابل احتمالی ملایی و کامیابی

در ابتدای این مراسم ابتدا پروتکل های بهداشتی برای تیم ها تشریح و سپس قرعه کشی با بخش بانوان شروع شد. در خاتمه این مراسم رقبای جودوکاران کشورمان معین شد. تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات با 5 جودوکار حضور دارد که طبق برنامه فردا در روز نخست نماینده ایران ندارد و کار خود را از روز چهارشنبه با مبارزات دو وزن 73- و 81- کیلوگرم شروع می نماید.

در وزن 73- کیلوگرم محمد محمدی بریمانلو در میان 16 جودوکار دور نخست باید با جیومانوزیف از ترکمنستان مبارزه کند و سپس به ملاقات برنده ملاقات تاجیکستان و یمن می رود. امین کامیابی در وزن 81- کیلوگرم دور نخست با بکر الزیندین نماینده اردن می رود و در صورت رجحان با سعید ملایی از مغولستان پیکار خواهد نمود. در این وزن 18 جودوکار شرکت دارند.

پنجشنبه 19 فروردین ماه و در روز خاتمهی تیم ایران سه نماینده دارد. در وزن 90- کیلوگرم که 14 جودوکار پیکار می نمایند، قاسم باغچقی در اولین ملاقات باید با بو هبیلیگه از چین مبارزه کند. وی در صورت رجحان با گواک از کره جنوبی مبارزه خواهد نمود.

علی پرهیزگار نماینده ایران در وزن 100- کیلوگرم در میان 16 جودوکار در اولین ملاقات به مصاف سریکبایف از قزاقستان می رود و در صورت رجحان باید با برنده مبارزه نیوزیلند و ازبکستان مبارزه کند. سعید کرجی هم در وزن 100+ کیلوگرم که 14 جودوکار رقابت خواهند کرد دور نخست به مصاف کیم مین جونگ از کره جنوبی خواهد رفت و در صورت کسب پیروزی به ملاقات برنده ازبکستان و تاجیکستان خواهد رفت.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 10997

به "جودوکاران ایران رقبای خود راشناختند، تقابل احتمالی ملایی و کامیابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جودوکاران ایران رقبای خود راشناختند، تقابل احتمالی ملایی و کامیابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید