توافق با ویلمتوس یا حراج حیثیت کشور؟، وقتی فوتبال بی خانه و بی لانه می شود

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبر مصادره شدن ساختمان فدراسیون فوتبال بابت قرارداد ننگین ویلمتوس به سود شستا نه تنها مایه شرمساری است بلکه یک خیانت آشکار در حق مردم ایران و اهالی شریف و دلسوز فوتبال و ورزش ایران هم هست.

توافق با ویلمتوس یا حراج حیثیت کشور؟، وقتی فوتبال بی خانه و بی لانه می شود

گروه ورزشی خبرنگاران، وقتی آدم های کوتوله و فرصت طلب و بی کفایت عنان اختیار فوتبال و ورزش یک مملکت را به دست گیرند برایشان توفیری ندارد که چگونه آش را با جایش هورتی سر بکشند و برایشان هم مهم نباشد که چگونه قضاوت خواهند شد.

در موضوع قرارداد مارک ویلمتوس بلژیکی هنوز هم لایه های مبهم و تاریک بسیاری وجود دارد و نیاز به شفافیت و روشن شدن دارد به نام نمونه چرا فدراسیون فوتبال و شخص وزیر ورزش به یک آن از مذاکره با گزینه های مختلفی که بارها از آن ها نام برده شده بود که برای سرمربیگری در تیم ملی فوتبال ایران مناسب هستند به ویلمتوسی متمایل می شوند که کارنامه ای نه چندان پیروز در کشورش آن هم با تیم پر ستاره کنونی فوتبال بلژیک به جای گذاشته است یا نقش دفتر دوستی هلند و ایران در این وسط چیست؟ چرا باید دفتر دوستی کشوری ثالت میداندار معرفی و ارتباط ویلمتوس بلژیکی به فدراسیون فوتبال ایران باشد؟ حالا که فوتبال بی خانه و لانه شده مجامع قضایی باید به صورت جدی تر به این موضوع بپردازند و مسببین اصلی و پنهان شده این خبط بزرگ را پای میز عدالت و محاکمه بیاورند مگر می گردد عوامل بر باد دادن بیت المال با یک استعفا و یا بیان این حرف که ما فقط نقش معرف را داشته ایم از بازخواست و تنبیه شدن فرار کنند. همین حالا هم انتشار این خبر در سطح بین المل به اندازه کافی فوتبال و ورزش ایران را تحقیر کرده است که برای یک قرارداد باید فدراسیون فوتبال ساختمان خود را از دست دهد.

مهدی تاج و مسعود سلطانی فر به نام دو مهره اصلی در این ماجرا بهتر می توانند هم دستان و افراد دیگری که این افتضاح تاریخی را به وجود آورده اند معرفی کنند. در سالی که فوتبال ایران مسابقات حساس انتخابی جام جهانی را پیش رو دارد اصلا خوب نیست چنین اخباری در اطراف فوتبال ایران منتشر گردد مطمئنا آب ریخته به جوی بر نمی گردد اما محاکمه عاملان این اتفاق می تواند مرهمی بر دل رنج کشیده اهالی دلسوز فوتبال و ورزش و مردمی باشد که عاشقانه فوتبال را دوست دارند.

سعید سرفرازیان

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 13043

به "توافق با ویلمتوس یا حراج حیثیت کشور؟، وقتی فوتبال بی خانه و بی لانه می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق با ویلمتوس یا حراج حیثیت کشور؟، وقتی فوتبال بی خانه و بی لانه می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید