تصمیم استرالیا به جابجایی هزاران شهروند سیل زده

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرگزاری خبرنگاران- استرالیا هزاران شهروند این کشور را به علت سیلی که در 60 سال اخیر بی سابقه بوده جابجا می نماید.

تصمیم استرالیا به جابجایی هزاران شهروند سیل زده

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، دولت استرالیا برای ساکنان سواحل شرقی خود در پی جاری شدن شدیدترین سیل چند دهه گذشته دستور تخلیه اضطراری صادر کرد. آب در سراسر ایالت نیوساوت ولز استرالیا همچنان در حال بالا آمدن است و در بعضی مناطق فاجعه طبیعی اعلام شده است. آب ناشی از سیل به سوی سد های زیادی سرازیر شده است که آب آشامیدنی ساکنان شهر سیدنی را تأمین می نمایند.

جاری شدن سیل در غرب سیدنی افزون بر آسیب های بسیار گسترده اقتصادی به خانه ها و زیرساخت ها، باعث شده است هزاران نفر مجبور به ترک خانه های خود شوند و هزاران نفر دیگر نیز در آستانه ترک محل سکونت خود قرار گیرند.

مجری شبکه الجزیره انگلیسی با نیکلا گِیج خبرنگار الجزیره انگلیسی مستقر درویندزور در ایالت نیوساوت ولز مصاحبه کرد و از او خواست درباره شرایط در این منطقه توضیحات بیشتری را ارائه کند.

گِیج گفت: در سراسر سواحل شرقی استرالیا شرایط نامناسب است. ویندزور در غرب سیدنی واقع شده است و اکنونه چند روز است که شاهد بارش باران است و سطح سیل در این منطقه همچنان در حال افزایش است. در پشت سر من پل اصلی این شهر وجود دارد که به زیر آب رفته است و به افراد در بعضی مناطق گفته شده است خانه هایشان را تخلیه نمایند. اینجا یک منطقه پرجمعیت در نیوساوت ولز است؛ و اکنون به بیش از هزار و 800 نفر گفته شده است خانه هایش خود را ترک نمایند. گروه های امداد و نجات شمار زیادی از افراد را در پی گیر افتادن در میان سیل، نجات داده اند. اکنون شمار زیادی از جاده ها مسدود شده است و سطح ویرانی ها زیاد است. خانه ها آسیب دیده یا حتی نابود شده اند. حتی یک خانه در رودخانه شناور شد. شمار زیادی از افراد ساکن این مناطق به کشاورزی مشغول هستند و شمار زیادی حیوان هم فرار نموده اند. اکنون هزاران نفر باید خانه هایشان را ترک نمایند و به مراکز مخصوص ایجاد شده در بخش های مختلف این ایالت بروند و ارتش هم به گروه های امداد و نجات پیوسته است، اما سطح سیل در حال حاضر سریعا در حال تغییر است. مقامات می گویند مردم باید سریعا خانه های خود را تخلیه نمایند، اما همچنین هشدار داده شده است که برای تخلیه بعضی از مناطق حتی دیر شده است. همچنین گفته شده است برق بعضی از این مناطقی که سطح سیل در حال افزایش می باشد ممکن است قطع گردد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 11089

به "تصمیم استرالیا به جابجایی هزاران شهروند سیل زده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم استرالیا به جابجایی هزاران شهروند سیل زده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید