ترامپ به بولتون پاداش داد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز شنبه و پس از اینکه جان بولتون مشاور اخراجی امنیت ملی کاخ سفید از شهادت در پرونده تحقیقات استیضاح وی در کنگره خودداری کرد، امروز شنبه به بازنشر توئیت پیشین او پرداخت.

ترامپ به بولتون پاداش داد

مشاور امنیت ملی اخراجی کاخ سفید چندی پیش در توئیتی که به مناسبت حوادث 11 سپتامبر سال 2001 میلادی منتشر کره بود، مدعی مبارزه آمریکا با گروه های تروریستی شده و بر موضع قاطع آمریکا برای مقابله با رژیم هایی که حامی تروریسم و ترغیب کنندگان به خشونت علیه آمریکا و متحدانش هستند، تأکید نموده بود!

لازم به ذکر است، جان بولتون مشاور امنیت ملی سابق رئیس جمهوری آمریکا 17 آبان ماه امسال از حضور در جلسه مجلس نمایندگان برای شهادت در مورد تحقیقات عزل دونالد ترامپ خودداری کرد.

یک مقام کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا از عدم حضور جان بولتون در جلسه روز پنج شنبه گذشته اطلاع داد.

وی همچنین اضافه نمود که وکیل بولتون به مجلس نمایندگان گفته است در صورتیکه برای موکلش احضاری برای حضور الزامی در این خصوص صادر گردد به دستگاه قضایی مراجعه خواهد نمود.

این مقام آمریکایی در عین حال گفت که درخواست کاخ سفید از بولتون برای عدم حضور در این جلسه به عنوان دلیل دیگری برای مانع تراشی ترامپ در کار کنگره اضافه خواهد شد.

این درحالیست که انتشار مکالمه ترامپ با همتای اوکراینی خود از سوی کنگره آمریکا باعث جنجال زیادی شده و قرار است ترامپ به خاطر آن استیضاح گردد.

شایان ذکر است، چندی پیش کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا نشست استماعی را در مورد مکالمه جنجالی ترامپ- زلنسکی به ریاست آدام شیف رئیس این کمیته برگزار نموده بود و متعاقب آن تصمیم گرفت تا نشست های استماعی را به منظور شهادت افراد مطلع در این خصوص برگزار نموده، به روند استیضاح ترامپ رسمیت ببخشد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 423

به "ترامپ به بولتون پاداش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ به بولتون پاداش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید