تجلیل از بانوان هنرمند صنایع دستی طالقان

به گزارش مجله وبلاگ فروش، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی طالقان و مسئولان این شهرستان از بازارچه خود اشتغالی بازدید و از بانوان هنرمند صنایع دستی تجلیل کردند.

تجلیل از بانوان هنرمند صنایع دستی طالقان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز، سعید شهرکی رئیس اداره طالقان روز چهارشنبه 21 خرداد 99 گفت: این بازدید به مناسبت گرامیداشت روز جهانی صنایع دستی اجرا شده و شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر طالقان با اهدا لوح تقدیر از زحمات بانوان هنرمند شاغل در این بازارچه قدردانی کردند.

او اضافه نمود: به طور یقین ایجاد مکان های آموزشی برای صنایع دستی، بازارچه های فصلی و دائمی فروش صنایع دستی و بازاریابی مناسب برای فروش این محصولات بدون همراهی و مساعدت مسئولان شهری امکان پذیر نخواهد بود. خوشبختانه مجموعه فرمانداری، شهرداری و شورای شهر طالقان بالاترین سطح همکاری را برای تحقق این موضوع داشتند، امید است این همکاری ها تداوم پیدا کند.

علی قاسم پور شهردار طالقان در جریان این بازدید ضمن تبریک روز جهانی صنایع دستی و لزوم حمایت و پشتیبانی شهرداری و شورای اسلامی شهر از بانوان هنرمند صنایع دستی شاغل در این بازارچه گفت: حفظ و تقویت صنایع دستی و تجلی آن رکن عمده ای از حیات فرهنگی ملت هاست. ما شاهد فعالیت مستمر بانوان در این بازارچه، از زمان تأسیس آن هستیم. از تلاش فرهنگی و هنری آ ن ها حمایت کرده و پیگیر توسعه و گسترش این بازارچه هستیم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: میراث آریا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 5164

به "تجلیل از بانوان هنرمند صنایع دستی طالقان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجلیل از بانوان هنرمند صنایع دستی طالقان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید