به گل نشستن کشتی حامل کالا به مقصد ایران در رودخانه ولگا

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرگزاری خبرنگاران- یک فروند کشتی باری حامل کالا به مقصد ایران، در رودخانه ولگا، حدفاصل آستراخان روسیه تا شمال دریای خزر به گل نشست.

به گل نشستن کشتی حامل کالا به مقصد ایران در رودخانه ولگا

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، اداره موقعیت های اضطراری استان آستراخان روسیه با تایید خبر به گل نشستن یک کشتی حامل کالا برای ایران گفت: کشتی باری پورت اولیا-4 حامل محموله برای ایران در کانال رودخانه ولگا درنزدیکی دریای خزر به گل نشسته است و تلاش ها برای بیرون کشیدن کشتی از گل ادامه دارد.

این حادثه شب گذشته رخ داد و بر اثر به گل نشستن کشتی پورت اولیا-4، کشتیرانی در کانال ولگا در شمال دریای خزر متوقف شده، اما کسی آسیب ندیده است.

این کشتی باری از بندر اولیا در شمال دریای خزر راهی ایران بود.

انتظار می رود پس از مساعد شدن شرایط جوی و دریای خزر، اقدامات برای خارج کردن کشتی از گل آغاز شود.

آستراخان یکی از شهر های بندری روسیه، به دلیل دسترسی به راستا های هوایی، ریلی و دریایی یکی از مراکز مهم تجاری مهم این کشور به شمار می رود و علاوه بر گردشگران، مقصد بازرگانان و تجار کشور های مختلف است.

کنسولگری جمهوری اسلامی ایران و مرکز تجاری ایرانیان در بندر آستراخان، میزبان جمع زیادی از بازرگانان ایرانی در این شهر هستند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 11923

به "به گل نشستن کشتی حامل کالا به مقصد ایران در رودخانه ولگا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به گل نشستن کشتی حامل کالا به مقصد ایران در رودخانه ولگا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید