بهترین مراکز خرید استانبول کدام ها هستند؟

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مراکز خرید استانبول

همانطور که می دانید، دلایل بسیاری برای انتخاب تورهای استانبول با توجه به کاهش قیمت بلیط استانبول وجود دارد ولی گذشته از همه این جاذبه ها، موردی که بسیاری از گردشگران را به استانبول جذب می کند، مراکز خرید فوق العاده استانبول است که تجربه ای تکرارنشدنی را برای شما بوجود می آورد.همه این مراکز خرید از بازار بزرگ استانبول به عنوان منزلگاه بزرگترین بازار سرپوشیده دنیا،الهام گرفته اند. در ادامه 5 مورد از بهترین مراکز خرید که متشکل از فروشگاه های تجملاتی، رستوران های عالی و شهربازی و در کل بهترین مراکز خرید استانبول هستند را معرفی می کنیم.

بهترین مراکز خرید استانبول کدام ها هستند؟

1. استانبول مال

استانبول مال یکی از بزرگترین مراکز خرید در ترکیه و خانه برترین برندهای دنیا و ترکیه ای است.این مرکز خرید 350 فروشگاه، فودکورت، شهربازی سرپوشیده، مرکز آثار نمایشی و هنر خیابانی را در خود جای داده است و به همین دلیل کاربردی ترین مرکز خرید با این مضمون است. آدلِر، یکی از گروه های سرمایه گذاری اماراتی، یک رستوران سه طبقه با مساحت 1000 متر مربع داخل استانبول مال و برای اولین بار در ترکیه افتتاح کرد. در این رستوران که در دبی و ابوظبی شعبه دارد، تمام غذاهای خاورمیانه سِرو می شود.استانبول مال دارای 5 دهلیز است که 3 تا از آنها بزرگ و 2 تای دیگر کوچک و هر کدام مضامین متفاوتی دارند. این مال با 83 پله برقی و 42 آسانسور، برای بازدیدکنندگانش موقعیت مسیریابی و خرید آسوده را فراهم می کند. استانبول مال که به مضمون تفریحی اش شناخته شده، دارای اولین شهربازی سرپوشیده ترکیه، Moipark است. این شهربازی دارای بازی های عظیم و هتل وحشت است که اولین بار کارش را در ترکیه بر روی زمینی به وسعت 12 هزار متر مربع با هزینه 36 میلیون دلار آمریکا، آغاز کرد .بخش منحصر به فرد دیگر این مال، 16 سینما با 3050 جایگاه است که آن را تبدیل به بزرگترین مجموعه سینمایی ترکیه می کند.

2. ایستینیه پارک

مرکز خرید ایستینیه پارک دارای 300 فروشگاه، اولین سینمای IMAX ، برترین برندهای محلی و بین المللی، کافه و رستوران های خاص است. در بالای آن، یک میدان ورودی بزرگ دایره ای در میان مرکز تفریحی روباز و منطقه فروشگاهی شیشه ای واقع شده است.این مرکز خرید دارای فروشگاه های برندهای بزرگ لوکس بین المللی مانند دولچه و گابانا، دیور، پرادا، سلین، فِندی، هوگو باس، مکس مارا، زارا، منگو، دبنهایمز و دیگر برندها است. لوکس ترین و خاص ترین مغازه ها بیرون و در مرکز فضای بازی قرار دارند که از طبقه بالاتر قابل دسترسی است و این مرکز با 300 فروشگاه و 40 رستوران، اکنون یکی از جاذبه های استانبول محسوب می شود. با این که این مجموعه، مناسب سلایق و نیازهای متعدد است، با 41 برند جدیدی که وارد ترکیه کرده، تفاوتش را با دیگر مراکز خرید نشان داده است.

3. مرکز زورلو

مرکز زورلو تبدیل به پاتوق جدیدی در استانبول شده است. زورلو دارای مرکز خریدی لوکس، مرکزی برای هنرهای نمایشی، یک هتل 5 ستاره، ادارات و منازل است.مرکز خرید زورلو حدود 180 فروشگاه متفاوت را در خود جای می دهد. علاوه بر غول های مد مانند دولچه و گابانا، وَلنتینو، سنت لورن، تیفانی اند کو، فِندی، دیور، لویی ویتان، پرادا، بِربِری، کاوالی و چندین و چند برند دیگراست و هم چنین بزرگ ترین فروشگاه H&M در ترکیه را در خود جای داده است.مرکز خرید زورلو با رستوران های سطح بالایش بسیار متفاوت است. رستوران های بین المللی مانند تامز کیچن، جیمیز ایتالین و مورینی برای اولین بار به بازار ترکیه معرفی شده اند. مرکز خرید زورلو تجربه فوق العاده ای از تماشای فیلم را با 14 سینما و ظرفیت 1600 نفر برای دوستداران فیلم ارائه می دهد. رسیدن به مرکز خرید که در قلب شهر و در بخش اروپایی آن واقع شده است، از طریق مترو و دیگر اشکال حمل و نقل عمومی از تقریبا همه بخش های شهر قابل دسترسی است.

4. کانیون استانبول

کانیون، شناخته شده ترین مرکز خرید ترکیه است. این مرکز خرید در سال 2006 در استانبول افتتاح شد و دارای 37000 متر مربع فضای فروشگاهی و 26 طبقه تجاری و 179 منزل مسکونی لوکس درون یک برج است.کانیون استانبول یک روش منحصر به فرد و ترکیبی از خرید، سرگرمی و خرده فروشی در یک پوشش فوق العاده معماری است. کانیون دارای 160 مغازه، 9 سینما و مرکز ورزشی است. برندها، کافه ها و اجراهای فضای باز برتر محلی و دنیای در این فضای زنده قرار دارند. کانیون منزلگاه برندهای تعیین کننده و معتبر و با خرده فروش مشهور مد، هاروی نیکلاس است. هم چنین اولین فروشگاه اپل در اروپای شرقی نیز در این مرکز خرید واقع شده است.هدف از ساخت کانیون، تشکیل قلب شهر بوده که مردم در حال زندگی، کار و خرید درون منطقه و ورای آن را به هم متصل کند. کانیون به جای یک مرکز خرید، شرکت یا محل زندگی استاندارد، بیشتر مانند بخشی اورگانیک از فضای شهری عمل می کند.کانیون استانبول جایگاه 160 فروشگاه، سوپرمارکت غذاهای نادر، بازار خیابانی، سینما، رستوران، باشگاه و نواحی اجرای فضای باز است. برندهای برتر مد، لوکس، الکترونیک و سرگرمی دنیا تمام نیازهای خرید هر فردی را برآورده می کنند.علاوه بر اینها، تجربه کلی و قدرت انتخاب در کانیون استانداردهای خرید را نه تنها در ترکیه، بلکه در کل منطقه خود تغییر می دهد.

5. پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم استانبول که در بخش آسیایی استانبول واقع شده است، دارای برندهای مشهور ترک و بین المللی در یک فضای سبک زندگی منحصر به فرد است.پالادیوم در استانبول برای نمای بیرونی شیشه ای عظیمش شهرت دارد و با مغازه هایش در 5 طبقه، یکی از برجسته ترین فضاها در شهر است.این مرکز خرید تعداد زیادی از برندهای محلی و بین المللی در منطقه آتاسحیر را در خود جای داده است.هزینه ساخت پالادیوم استانبول حدود 230 میلیون دلار بود و در سال 2008 افتتاح شد. این شاهکار نفیس مدرن دارای 190 مغازه است که آن را تبدیل به یکی از بزرگترین مراکز خرید در استانبول می کند. بازدیدکنندگان می توانند در میان فروشگاه های برندهای دنیای همچون گِس، میکائیل کروس، تامی هیلفیگر، زارا و پیرکاردین گشتی بزنند.پالادیوم در مقایسه با دیگر مراکز خرید استانبول، یکی از وسیع ترین و لوکس ترین تجارب خرید را ارائه می دهد. این مجموعه سینمای بزرگ و فودکورتی با بیش از 20 رستوران دارد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: الی گشت
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2790

به "بهترین مراکز خرید استانبول کدام ها هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مراکز خرید استانبول کدام ها هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید