بالن فضایی مسافران را به فضا می برد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، یک شرکت فضایی میخواهد مسافران را از طریق یک بالن به استراتوسفر زمین ببرد. قیمت این سفر 125 هزار دلار است و 6 ساعت طول می کشد.

بالن فضایی مسافران را به فضا می برد

بلیت های سفر به استراتوسفر زمین همراه شرکت اسپیس پرسپکتیو به قیمت 125 هزار دلار عرضه شده است. حال آنکه این مبلغ در مقابل بلیت سفر بلواوریجین به مرز فضا به ارزش 28 میلیون دلار بسیار اندک است.

اسپیس پرسپکتیو با استفاده از بالن های فضایی عظیم و کپسولی عظیم 8 نفر را به استراتوسفر زمین در ارتفاع 20 مایلی می برد. این سفر 6 ساعت طول می کشد. البته مسافران فقط می توانند 2 ساعت در استراتوسفر بمانند.

البته پیش از این 3 سفر اول این شرکت به فضا به طور خصوصی فروش رفته و پروازهای تجاری هم از 2024 میلادی شروع می گردد.

مسافران می توانند پس از سوار شدن در یک کپسول مخصوص چشم اندازی 360 درجه از زمین را دیدن نمایند. جین پوینتر یکی از مدیران ارشد اجرایی این شرکت فضایی می گوید: این سفر با سرعت 12 مایل بر ساعت و از طریق یک بالن فضایی به میزان یک ورزشگاه فوتبال انجام می گردد.

طی سفر برای مسافران صبحانه سرو می گردد و آنها می توانند در جایگاه های خود استراحت نمایند. بعلاوه داخل کپسول اینترنت به وای فای هم مجهز خواهد بود.،مهر

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 12658

به "بالن فضایی مسافران را به فضا می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بالن فضایی مسافران را به فضا می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید