بازگشت استراماچونی به استقلال؟

به گزارش مجله وبلاگ فروش، قوانین عجیب در فوتبال ایران، چیز تازه ای نیست. آخرین نمونه آن، قانون منع به کارگیری بازیکنان و مربیان خارجی در فوتبال ایران بود که با وجود جنجال های زیاد، در نهایت اجرایی شد. همین قانون باعث شد استقلال به جای استراما، سراغ فکری برود و سپاهان که سابقه ای طولانی در استخدام مربیان خارجی دارد، نیمکت تیمش را به نویدکیا بسپارد. پرسپولیس هم پس از مصدومیت عیسی آل کثیر، بخاطر پر شدن سهمیه بازیکنان لیگ برتری بدون مهاجم تازه وارد فصل جدید شود.

بازگشت استراماچونی به استقلال؟

بر اساس گزارشی که سایت فدراسیون از جلسه دیروز هیات رئیسه سازمان لیگ منتشر کرده، عزیزی خادم خواستار بازنگری در قانون منع جذب مربیان و بازیکنان خارجی شده و به هیات رئیسه سازمان لیگ ماموریت داده تا این موضوع را مورد بازنگری قرار دهند. او پیشنهاد کرد در صورت لغو این قانون، مصوبه ای باشگاه ها را ملزم کند که 10 درصد از مبلغ جذب بازیکنان و مربیان خارجی در آکادمی ها هزینه شود. ضمن آنکه سازمان لیگ استاندارد جذب بازیکنان و مربیان خارجی را ارتقا داده و آن را به قوانین کشور های توسعه یافته فوتبال نزدیک کند.

برداشته شدن این قانون، تاثیر چندانی روی پرسپولیس و سپاهان نخواهد گذاشت. دو تیمی که هم از کادرفنی شان راضی هستند و هم بازیکنان خوبی در اختیار دارند. آینده نیمکت استقلال اما، کاملا تحت تاثیر این اتفاق قرار می گیرد. فرهاد مجیدی، حمایت خوبی برای شروع فصل بعد در استقلال داشت، اما شانس بازگشت استراماچونی، اوضاع را به ضرر او تغییر می دهد. اول فصل هم استقلال و استرا، به توافق اولیه رسیدند، اما همین قانون نگذاشت او دوباره سرمربی استقلال بشود. مجیدی باید امیدوار باشد تا قبل از خاتمه فصل، طلسم استرا بشکند و تیمی تازه او را استخدام کند. اتفاقی که از زمان جدایی او از استقلال نیفتاده است.

فوتبال 360

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: فرارو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 11888

به "بازگشت استراماچونی به استقلال؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت استراماچونی به استقلال؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید