بازگرداندن 9 هزار خودرو پلاک غیر بومی در مبادی ورودی هرمزگان

به گزارش مجله وبلاگ فروش، رییس پلیس راه استان از توقیف و بازگرداندن 9 هزارو 272 دستگاه خودرو پلاک غیر بومی در مبادی ورودی استان در 48 ساعت اولیه شروع طرح ممنوعیت تردد در استان خبرداد.

بازگرداندن 9 هزار خودرو پلاک غیر بومی در مبادی ورودی هرمزگان

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از فارس از بندرعباس، مهدی نیک بخت اظهار کرد: با توجه به شیوع و گسترش بیماری مرگبار کرونا و آغاز موج سوم این ویروس مهلک و به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری و حفظ جان شهروندان، در اجرای ابلاغیه ستاد ملی مبارزه باکرونا و تصمیمات مسئولان استانی ،ممنوعیت خروج پلاک های بومی از استان و ورود پلاک های غیر بومی به استان از ساعت 12 روز دو شنبه 12 آبان ماه در کلیه مبادی رودی و خروجی استان آغاز شده است.

وی اضافه نمود: در 48 ساعت اولیه این طرح که با حضور و نظارت مستقیم عوامل انتظامی و پلیس راه اجرا شده تعداد 9 هزار و 272 دستگاه خودرو پلاک غیر بومی در مبادی ورودی استان متوقف و به استان های مبدا بازگردانده شدند.

این مسئول انتظامی استان با شاره به اینکه در 48 ساعت اول این طرح تعداد 81 دستگاه خودرو بدلیل عدم توجه به توصیه ها و دستورات پلیس و پافشاری زیاد برای ادامه جهت هریک 500 هزار تومان اعمال قانون و به استان های خود بازگردانده شدند، اظهارداشت: در مدت یاد شده 14 دستگاه خودرو متخلف نیز توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.

رییس پلیس راه استان هرمزگان با اشاره به تردد 70 هزارو 609 دستگاه خودرو مجاز در 48 ساعت اول طرح ممنوعیت تردد در مبادی ورودی و خروجی استان، ضمن قدردانی از همکاری خوب هم وطنان در مبادی ورودی و خروجی استان با پلیس در اجرای پیروز این طرح ، خاتمه این ممنوعیت تردد را ساعت 12 روز جمعه 16 آبان ماه اظهار داشت.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 8065

به "بازگرداندن 9 هزار خودرو پلاک غیر بومی در مبادی ورودی هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگرداندن 9 هزار خودرو پلاک غیر بومی در مبادی ورودی هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید