امکان بازگشایی خوابگاه های دانشجویی دانشگاه خوارزمی وجود ندارد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی گفت: بازگشایی خوابگاه ظرف هفته پیش رو امکان پذیر نیست و از دانشجویان خواهشمندیم برای استقرار در خوابگاه تعجیل نکنند.

امکان بازگشایی خوابگاه های دانشجویی دانشگاه خوارزمی وجود ندارد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، احمد زنگانه، معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی از عدم بازگشایی خوابگاه های دانشجویی تا اطلاع ثانوی خبر داد و اظهار کرد: دانشجویان لیسانس و ترم اول و دوم تحصیلات تکمیلی که آموزش آن ها مجازی و امتحانات نیز به صورت مجازی برگزار می شود باید خوابگاه ها را تخلیه کنند.

زنگانه گفت: برای دانشجویان ترم آخر که فارغ التحصیل می شوند و دروس عملی یا آزمایشگاهی دارند نیز با هماهنگی با معاونت آموزشی مقرر شد که در مرداد ماه کلاس های آن ها به صورت فشرده برگزار شود.

معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی ادامه داد: با توجه به شیوع موج دوم کرونا و افزایش آمار و همچنین مسافرت های دو هفته اخیر که اثرات آن تازه بعد از دو هفته نمایان می شود، بازگشایی خوابگاه دانشگاه بدون تهمیدات بهداشتی و کاهش تراکم امکان پذیر نیست.

وی شرح داد: بنابراین در گام اول دانشجویان می بایست نسبت به تخلیه خوابگاه ظرف یک هفته اقدام کنند تا گام بعدی که آماده سازی است انجام پذیرد.

زنگانه افزود: بنابر این بازگشایی خوابگاه فعلا ظرف هفته آینده امکان پذیر نیست و از دانشجویان عزیز خواهشمندیم که برای استقرار در خوابگاه فعلا تعجیل نکنند تا بتوانیم زمینه استقرار آن ها را در یک بستر به نسبت امن تر و بهداشتی فراهم کنیم.

وی در پایان مجددا تاکید کرد که با توجه به شرایط موجود و شیوع مجدد کرونا فعلا برای هفته آینده استقرار درخوابگاه ها نخواهیم داشت و اطلاعات تکمیلی به اطلاع خواهد رسید.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4936

به "امکان بازگشایی خوابگاه های دانشجویی دانشگاه خوارزمی وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان بازگشایی خوابگاه های دانشجویی دانشگاه خوارزمی وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید