افزایش آمار مبتلایان به کووید 19 در همدان

به گزارش مجله وبلاگ فروش، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان گفت: با فرایند افزایشی تعداد مبتلایان در 24 ساعته گذشته در استان همدان، نگران افزایش این آمار در پایان ماه جاری و آغاز ماه جدید هستیم.

افزایش آمار مبتلایان به کووید 19 در همدان

جام جم آنلاین همدان؛ دکتر رشید حیدری مقدم بابیان این مطلب درباره آمار افراد مبتلا در استان در 24 ساعته گذشته نیز با یاد آوری این که در این بازه زمانی 5 نفر به دلیل ابتلا به کووید 19 در استان فوت کرده اند، اضافه نمود:511 نفر در این باره زمانی به مراکز درمانی استان با علایم کووید 19 مراجعه کردند که پی.سی. آر 38 نفر از آنان مثبت بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان ادامه داد: در یک ماه اخیر این تعداد فوتی بر اثر کرونا در استان همدان بی سابقه بوده است و اغلب یک یا 2 نفر فوت می کردند. همچنین از تعداد مراجعه کنندگان در 24 ساعت اخیر به مراکز درمانی استان، 39 نفر لوله گذاری شدند که با تاسف باید گفت در شرایط حادی قرار دارند و این نشاندهنده رعایت نشدن دستور العمل های بهداشتی توسط شهفرایندان است.

وی در پاسخ به این سئوال خبر نگار جام جم آنلاین که شرایط استان به لحاظ ارایه خدمات درمانی به بیماران کرونایی چگونه است؟ تاکید کرد: مسئله ای برای ارایه خدمات به این بیماران نداریم اما با توجه به این که در سال جدید شاهد افزایش رفت وآمد و دور همی ها هستیم، انتظار داریم در پایان ماه جاری و آغاز ماه جدید با فرایند افزایشی تعداد بیماران و مبتلایان به کووید 19 روبرو شویم که شرایط را برای کادر درمان سخت تر از گذشته خواهد کرد درمانی کشور و استان درگیر زمانی طولانی درگیر ارائه خدمات به این بیماری همه گیر است.

حیدری مقدم، گفت: تا به امروز بیش از 10 هزار نفر در استان واکسن پیشگیری از کرونا را دریافت کردند و پیگیر دریافت بقیه سهمیه استان هم هستیم دلیل ابتلاهای جدید نیز بیشتر ناشی از ویروس کرونای انگلیسی است. استان همدان فقط شهر با رنگ بندی قرمز داشت که که بعد از نهاوند شهر تویسرکان نیز به آن اضافه شده است همچنین 2 شهر استان نیز نارنجی است بقیه زرد هستند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 11130

به "افزایش آمار مبتلایان به کووید 19 در همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش آمار مبتلایان به کووید 19 در همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید