اعتراض پاکستان به حمایت هند از گروه تروریستی ارتش آزاد بلوچستان در سازمان ملل

به گزارش مجله وبلاگ فروش، نماینده پاکستان در سازمان ملل ضمن اعتراض نسبت به حمایت هند از گروه تروریستی ارتش آزاد بلوچستان خواستار اقدام جدی مسئولین این سازمان شد.

اعتراض پاکستان به حمایت هند از گروه تروریستی ارتش آزاد بلوچستان در سازمان ملل

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از ای.آر.وای نیوز، به دنبال حمله تروریستی به ساختمان بورس شهر کراچی که منجر به مرگ 7 نفر و هلاکت هر 4 تروریست ارتش آزاد بلوچستان شد، منیر اکرم کننده اسلام آباد در سازمان ملل موضوع حمایت هند از این گروه را بیان کرد.

وی شرح داد: سازمان ملل در حال برگزاری هفته مبارزه با تروریسم در سطح جهان است و باید به این موضوع نیز رسیدگی نماید.

منیر اکرم گفت: حمایت هند از گروه تروریستی ارتش آزاد بلوچستان بارها توسط مسئولین این کشور تایید شده است و کشتار مردم بی گناه توسط اعضای این گروه جدایی طلب نیز چیزی نیست که بر مردم جهان پوشیده باشد.

کننده پاکستان در سازمان ملل تاکید کرد: حمله به کنسولگری چین در شهر کراچی نیز توسط این گروه تروریستی انجام شد و در اصل هند در حال دامن زدن به تروریسم دولتی است.

وی سپس به موضوع کشمیر اشاره کرده و گفت: آزادی خواهان کشمیری سال هاست برای رسیدن به حقوق خود مبارزه می کنند ولی در رسانه ها تلاش می شود تا به آنها برچسب تروریست بودن زده شود.

گفتنی است سخنان کننده پاکستان در سازمان ملل با حمایت چین و مخالفت کننده کشور هند روبرو شد.

گاوارو آریا از افسران سابق ارتش هند در برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرده بود: ارتش آزاد بلوچستان از حمایت ما برخوردار است و ما با سرکردگان این گروه به صورت روزانه ارتباط داریم.

پس از سخنان جنجالی این افسر هندی عملیات های ضد تروریستی در بلوچستان افزایش یافت و اخیرا نیز گروه تروریستی ارتش آزاد بلوچستان یک حمله به ساختمان بورس کراچی ترتیب داده بود که تمام تروریست های آن پیش از ورود به ساختمان بورس به هلاکت رسیدند.

.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 5778

به "اعتراض پاکستان به حمایت هند از گروه تروریستی ارتش آزاد بلوچستان در سازمان ملل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض پاکستان به حمایت هند از گروه تروریستی ارتش آزاد بلوچستان در سازمان ملل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید