اظهارات احمد مددی، سرپرست باشگاه استقلال درباره کارگزار جدید

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سرپرست باشگاه استقلال درخصوص کارگزار جدید گفت: برای انتخاب کارگزار، مزایده ای شفاف و به صورت عمومی که در تاریخ باشگاه استقلال بی سابقه بوده است، برگزار گشت که در آن کف درآمد باشگاه 75 میلیارد تومان تعیین شده بود.

اظهارات احمد مددی، سرپرست باشگاه استقلال درباره کارگزار جدید

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، احمد مددی در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره انتخاب کارگزار جدید برای باشگاه استقلال گفت: برای انتخاب کارگزار، مزایده ای شفاف و به صورت عمومی که در تاریخ باشگاه استقلال بی سابقه بوده است، برگزار شد که در آن کف درآمد باشگاه 75 میلیارد تومان تعیین شده بود. همچنین پیش پرداختی 35 میلیاردی هم در این مزایده قرار داده شده بود که به محض برنده شدن کارگزار در مزایده، باید پرداخت می شد.

وی افزود: پس از برگزاری مزایده، شرکت داده گستر عصر نوین، مالک برندهای ارتباطی های وب و پارس آنلاین، با اعلام مبلغ 80 میلیارد تومان، برنده این مزایده شد.

شایان ذکر است؛ این شرکت از هولدینگ های بزرگ کشور در زمینه اینترنت بوده و امیدواریم با حضور این شرکت، بتوانیم طرح های درآمدزایی نوینی از جمله مواردی چون سیم کارت هواداری، بسترهای مدیایی اختصاصی، کیف پول الکترونیکی و ... را راه اندازی کنیم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 8231

به "اظهارات احمد مددی، سرپرست باشگاه استقلال درباره کارگزار جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات احمد مددی، سرپرست باشگاه استقلال درباره کارگزار جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید