آیفون 12 در مراسمی مجازی در 25 شهریور رونمایی می شود

به گزارش مجله وبلاگ فروش، شرکت اپل گفت در یک مراسم مجازی در 15 سپتامبر (25 شهریور) آیفون 12 را مشتاقان آیفون مدت ها در انتظارش بوده اند، رونمایی خواهد کرد.

آیفون 12 در مراسمی مجازی در 25 شهریور رونمایی می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از بیزنس اینسایدر وب سایت این رویداد جژئیاتی درباره آن منتشر نکرده است به جز اینکه مراسم در ساعت 10 صبج به وقت ساحل غربی آمریکا در پارک اپل برگزار می شود.

همچنین یک لوگوی اپل در صفحه دیده می شوشد که شایعات درباره اینکه نسل بعدی آیفون ممکن است با یک گزینه جدید رنگ آبی همراه باشد، تقویت کرده است.

انتظار می رود آیفون 12 نخستین تلفن هوشمند شرکت اپل باشد که قابلیت اتصال به شبکه های اینترنتی 5G را داشته باشد. قبلا سازندگان تلفن های اندرویدی مانند سامسونگ، هوآوی و وان پلاس تلفن با قابلیت اتصال به 5G را در طول سال 2019 و 2020 وارد بازار کرده بودند.

بر اساس گزارش های آیفون 12 در چهار گونه عرضه خواهد شد، دو مدل که دنباله آیفون 11 هستند و دو مدل دیگر که جایگزین آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس می شوند. هر چهار مدل آیفون 12 صفحه های OLED دارند که رنگ سیاه عمیق تر و کنتراست بهتری نسبت به صفحه LCD آیفون 11 دارد.

انتظار می رود آیفون های 12 دنباله آیفون 11 در دو اندازه 5.4 اینچی و 6.1 اینچی و آیفون های 12 دنباله آیفون 11 پرو در دو اندازه 6.1 اینچی و 6.7 اینچی عرضه شوند. همچنین انتظار بر اسن ایت که مدل پیشرفته تر و بزرگتر آیفون 12 مانند آخرین مدل آی پد پرو به حسگر لیدار (Lidar) l) مجهز باشند.

اپل علاوه بر آیفون های جدید احتمالا مدل های جدید اپل واچ (ساعت مچی اپل)، گونه کوچکتری از بلندگوی هوشمند هوم پد (HomePad) و مدل جدیدی از آی پد ایر (Ipad Air) با بدنه نازکتر مانند آی پد پرو را هم به نمایش در می آورد.

رویداد 15 سپتامبر دومین رویداد عمده اپل است که در ماه های اخیر به علت پاندمی کروناویروس به طور مجازی برگزار می شود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6980

به "آیفون 12 در مراسمی مجازی در 25 شهریور رونمایی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 12 در مراسمی مجازی در 25 شهریور رونمایی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید