آیا اظهار نظر استاندار کربلا درباره پیاده روی اربعین معین کننده است؟

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مدیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به صحبت های اخیر استاندار کربلا درباره اربعین سال جاری گفت: ملاک ما برای تصمیم گیری درباره شرایط اربعین، اعلام رسمی دولت عراق است.

آیا اظهار نظر استاندار کربلا درباره پیاده روی اربعین معین کننده است؟

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، استاندار کربلا با حضور در حرم سیدالشهدا (ع) ضمن دعا برای برطرف کرونا، برای پذیرش زائران سراسر جهان در ایام اربعین ابراز امیدواری کرد.

پس از اظهارات استاندار کربلا، بسیاری از عاشقان حسینی از کشور های مختلف به ویژه ایران اسلامی بار دیگر برای حضور در پیاده روی اربعین امیدوار شدند و بعضی دیگر نیز از این اقدام عراق به ویژه با شیوع کرونا در منطقه تعجب کردند.

امید کوثری، مدیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین حسینی در گفتگویی با بیان اینکه صحبت های استاندار کربلا در حرم امام حسین (ع) ابراز امیدواری برای حضور زوار در اربعین در صورت برطرف کرونا بود، گفت: ملاک برای تصمیم گیری درباره شرایط اربعین، اعلام رسمی دولت عراق است که تا به امروز هیچ اطلاع رسانی رسمی از سوی این کشور صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه مسؤولان کشورمان نیز در اظهار نظر های مختلف از نپذیرفتن زائر خارجی در عراق همزمان با اربعین خبر دادند، اضافه نمود: تا این لحظه همان طور که مسؤولان کشورمان اعلام کردند، طرف عراقی قصد پذیرش زائر خارجی ندارد و ما نیز منتظر اعلام رسمی عراق درباره شرایط اربعین هستیم تا بر اساس آن تصمیم گیری نموده و آن را به عاشقان سیدالشهدا (ع) اعلام کنیم.

به گزارش فارس، اقدامات اجرایی در عراق توسط دولت انجام می گردد و با توجه به بسته بودن مرز ها در صورتی که حتی استاندار کربلا برای حضور زوار خارجی موافقت کند، دولت این کشور باید تصمیم گیری نموده و در صورت صلاحدید مرز ها را برای زوار باز کند.

منبع: فارس

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 7006

به "آیا اظهار نظر استاندار کربلا درباره پیاده روی اربعین معین کننده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا اظهار نظر استاندار کربلا درباره پیاده روی اربعین معین کننده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید