آمار موارد مرگ ومیر بر اثر کرونا در بیمارستان های انگلیس از 20هزار مورد گذشت

به گزارش مجله وبلاگ فروش، وزارت بهداشت انگلیس خاطرنشان کرد تعداد موارد مرگ ومیر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید 19) در بیمارستان های این کشور به بیش از 20هزار نفر رسیده است.

آمار موارد مرگ ومیر بر اثر کرونا در بیمارستان های انگلیس از 20هزار مورد گذشت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری سان، وزارت بهداشت انگلیس روز شنبه اظهار داشت تا به امروز 20287 مورد مرگ ومیر بر اثر کرونا در بیمارستان های این کشور به ثبت رسیده است.

بنا بر اعلام وزارت بهداشت انگلیس، طی 24 ساعت گذشته 781 بیمار مبتلا به کووید 19 در بیمارستان های این کشور جان باخته اند.

آماری که وزارت بهداشت انگلیس به عنوان آمار رسمی مرگ ومیر بر اثر کرونا در این کشور منتشر می نماید، در واقع آمار مبتلایان فوت شده در بیمارستان ها است و به همین دلیل آمار واقعی مرگ ومیر بر اثر کرونا در انگلیس بسیار بیشتر از رقم اعلام شده از سوی وزارت بهداشت این کشور برآورد می گردد.

روز چهارشنبه نشریه انگلیسی فایننشال تایمز با استناد به آمارهای دفتر ملی آمار انگلیس (ONS) فاش کرد که با احتساب بیمارانی که خارج از بیمارستان های این کشور بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته اند، شمار قربانیان ویروس کرونا در انگلیس به بیش از 41 هزار نفر می رسد؛ این رقم بیش از 2 برابر آمار رسمی اعلام شده از سوی مقامات بخش بهداشت و درمان انگلیس تا روز انتشار گزارش فایننشال تایمز (چهارشنبه 22 آوریل) بود.

انگلیس در زمان حاضر از لحاظ تعداد موارد مرگ ومیر بر اثر ابتلا به کرونا (طبق آمارهای رسمی) پس از کشورهای آمریکا، ایتالیا، اسپانیا و فرانسه در رتبه پنجم دنیا واقع شده است.

.+

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4251

به "آمار موارد مرگ ومیر بر اثر کرونا در بیمارستان های انگلیس از 20هزار مورد گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار موارد مرگ ومیر بر اثر کرونا در بیمارستان های انگلیس از 20هزار مورد گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید