شروع بازرسی سازمان صمت در بازار خودرو ، در صورت تخلف پرونده به تعزیرات می رود

به گزارش مجله وبلاگ فروش، رئیس سازمان صنعت استان تهران از آغاز بازرسی های این سازمان از بازار خودرو اطلاع داد و گفت: در صورت تخلف و فروش قیمت خودرو صفر در بازار، پرونده به تعزیرات ارسال می گردد.

شروع بازرسی سازمان صمت در بازار خودرو ، در صورت تخلف پرونده به تعزیرات می رود

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، یدالله صادقی در مورد بازگشایی صنوف پرخطر گفت: هنوز تصمیمی در مورد این مشاغل گرفته نشده و تا زمانی که ستاد ملی کرونا نظر خود را اعلام نکند، نمی توان پیش بینی در این خصوص داشت.

وی در مورد بازرسی بازار خودرو نیز گفت: پس از اینکه 22 اردیبهشت ماه (دوشنبه) ستاد تنظیم بازار قیمت گذاری خودرو را بیان کرد و مقرر شد قیمت خودرو صفر در بازار 10 درصد بالاتر از نرخ کارخانه، به فروش برسد، بازرسی های سازمان صنعت در این خصوص آغاز شد.

رئیس سازمان صنعت استان تهران ادامه داد: با توجه به اینکه هنوز دستورالعمل قیمت گذاری رسماً ابلاغ نشده است ولی سازمان صمت کار بازرسی را آغاز نموده و درصورت شکایت و یا تخلف فروش خودرو در نمایشگاه های ماشین بیش از نرخ مصوب، پرونده به تعزیرات ارسال می گردد.

به گزارش تسنیم، دوشنبه 22 اردیبهشت ماه امسال پس از کش وقوس های زیاد، قیمت خودرو در جلسه ستاد تنظیم بازار معین و روش و نحوه فروش محصولات ایران خودرو و سایپا تصویب شد، بر این اساس قیمت محصولات سایپا به طور متوسط 23 درصد و ایران خودرو 10 درصد افزایش یافت، همچنین قیمت خودروی صفر در بازار آزاد فقط با 10 درصد بیشتر از قیمت کارخانه فروخته می گردد.

  • جدیدترین شرایط قیمت خودرو | بازار در انتظار اعلام نرخ های نهایی | خودروها چقدر ارزان شدند؟

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4534

به "شروع بازرسی سازمان صمت در بازار خودرو ، در صورت تخلف پرونده به تعزیرات می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع بازرسی سازمان صمت در بازار خودرو ، در صورت تخلف پرونده به تعزیرات می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید