آدمخواران واقعی را در کدام مناطق می توان پیدا کرد؟

به گزارش مجله وبلاگ فروش، در میان روزهای زندگی، شنیدن اخبار عجیب انسان را به فکر فرو می برد که چطور و چگونه هر قصه ای در حال رخ دادن است!، در جهانی که برای زنده ماندن و زندگی را ادامه دادن باید کوشش کرد. این بار برای شما که خواننده مطالب جالب ما هستید، پیرامون آدم خواران واقعی در کدام کشورها زندگی می نمایند، سخن می گوییم. آدم خواری به عنوان اجرای مراسم مذهبی نیز در بعضی مناطق دیده شده یا به علت احتیاج شدید به غذا خوردن این فعل انجام می شود. مطلب خواندنی آدمخواران واقعی را دنبال کنید تا بدانید که معروف ترین آدمخواران جهان کیستند و شیوه زندگی آنان چگونه هست!

آدمخواران واقعی را در کدام مناطق می توان پیدا کرد؟

در آلمان آدمخواری جرم نیست!

در آلمان مردی که رویای خوردن گوشت انسان را داشت، با ارسال آگهی فردی را می یابد که داوطلبانه حاضر بود قربانی او گردد تا او به رویای خوردن گوشت هم نوع خود برسد. جالب است قبل از آنکه با چاقوی 12 اینچی مورد قتل قرار گیرد، در کنار یکدیگر به صرف شام پرداخته بودند و پس از مدت ها قاتل به انجام این کار خود اعتراف کرد. عجیب است بدانید که در آلمان آدمخواری جرم محسوب نمی گردد. این اتفاق در روتنبرگ آلمان اتفاق افتاده و نام این مورد از معروف ترین آدمخواران جهان آرمین مایوس (Armin Meiwes) است.

اتفاقی عجیب در فلوریدا

این بار در میامی و در سال 2012 اتفاق اینگونه رخ داد؛ پلیس به فردی که دیوانه وار و عریان در خیابان می دوید و در حال خوردن صورت یک انسان بی خانمان بود، شلیک کرد. فرد بی خانمان با آسیبی شدید در ناحیه چشم و صورت روبرو شد.

بی مسئولیتی سازمان عفو بین الملل در لیبریا

پزشکان این بار از فاجعه ای عجیب پیرامون آدمخواران واقعی باخبر شدند. درست پس از اولین جنگ در لیبریا، پزشکان اسناد و شواهدی را برای سازمان عفو بین الملل ارسال کردند و با پاسخ عجیب این سازمان مبنی بر اینکه در حیطه تعهد و نگرانی سازمان نیست و تنها نقض حقوق بشر است، رو به رو شدند و در شعله ای از عجایب باورنکردنی فرو رفتند.

انتقام به شرط خوردن لاشه هم نوع

مردان قبیله کووری در گینه نو غربی از حضور جادوگری می گفتند که برخی از افراد را می کشت و مردان بر این باور بودند برای دریافت انتقام از جادوگر باید لاشه فرد کشته شده توسط هم قبیله ای ها خورده گردد. این گونه از جادوگران انتقامی سخت می دریافتد و آنجا بود که جهل آغاز به رویش نموده و انسانیت در آتش می سوخت.

یک فنجان نوشیدنی در جمجمه مردگان

فرقه ای از راهبان هندی به نام آگوری در رود گنگ وجود دارند که امروزه از 20 نفر تشکیل شده و به منظور اجرای مراسم به جهت کسب روشن گری معنوی، به صرف نوشیدنی در کاسه جمجمه انسان ها می پردازند و بدن خود را در میان باقی مانده اجساد مردگان می پوشانند. تنها نکته مثبت قصه آنجاست که به کشتن انسان ها اقدام نمی نمایند و این دسته از آدمخواران واقعی از اجساد مردگان بهره می برند.

ادعای آدمخواری در جمهوری دموکراتیک کنگو

در سال 2003 هنگامیکه در جمهوری دموکراتیک کنگو جلسه سازمان ملل متحد تشکیل شد، یکی از نمایندگان با گفتن حقایقی، ترس را در دل و جان همه حاضر در جلسه انداخت. وی مدعی شد در استان ایتوری، شورشیان مردم خود را عادی می خورند. تصور این واقعه ترسناکتر از رخدادش است.

غاری برای آدمخواران واقعی

غارهای نهیهه در جزیره کنیبال در فیجا، مکان زندگی آدم هایی بوده که آدمخوار هستند و از سایر قسمت های جزیره تمدن آدمخواری پاک شده است!

شام به صرف قلب و کبد در کامبوج

سربازان کامبوج در روزگاری که در جنگ با خمرهای سرخ بودند، به صرف شام از کبد و قلب سربازان خمرهای سرخ متهم شدند.

جهانگردی که خورده شد!

در سال 2011 در نوکو هیوا یک جهانگرد آلمانی در زمان برگزاری مراسم شکار مفقود شد و بقایای جسد او در حالیکه تکه تکه شده بود در کنار آتش پیدا شد. در همان نزدیکی قبیله ای وجود داشت که به آدمخواری مضنون بود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: همگردی
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3853

به "آدمخواران واقعی را در کدام مناطق می توان پیدا کرد؟" امتیاز دهید

2 کاربر به "آدمخواران واقعی را در کدام مناطق می توان پیدا کرد؟" امتیاز داده اند | 3.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آدمخواران واقعی را در کدام مناطق می توان پیدا کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید